niedziela, 30 marca 2014

Paryż

Hej kochani! Kilka dni temu odwiedziłam najpiękniejsze miasto na świecie czyli Paryż. Moja wycieczka rozpoczęła się 23.03, jednak był to męczący dzień, ponieważ przez pełne 8 godzin jechaliśmy do Słubic, gdzie zatrzymaliśmy się na nocleg. Następnego dnia wyruszyliśmy w całodniową podróż i około godziny 23 dotarliśmy do hotelu. Kolejnego dnia wyruszyliśmy na zwiedzanie Paryża, zwiedziliśmy między innymi katedrę Notre Dame oraz bazylikę Sacré Coeur, muszę przyznać, że osobiście nie lubię takich rzeczy, ponieważ najzwyczajniej w świecie mnie nudzą, ale tam można było zakochać się w każdym witrażu, bądź rzeźbie. Drugiego dnia zwiedzania wyruszyliśmy na zwiedzanie muzeum sztuki czyli znanego chyba wszystkim Luwru. Ogromna ilość obrazów, pięknych rzeźb i wielu innych pięknych rzeczy wywarła na mnie zachwyt. Około godziny 13 pojechaliśmy pod sam łuk triumfalny i tutaj muszę przyznać, że przed wycieczką najbardziej obawiałam się tego miejsca pod względem tego, że zanudzę się tam na śmierć, ale stało się zupełnie inaczej, było pięknie. Pod koniec dnia, kiedy około godziny 18 pojechaliśmy pod wieżę Eiffla. To było coś. Staliśmy ponad dwie godziny w kolejce, a kiedy wjechaliśmy na górę ujrzałam najpiękniejszy widok na Ziemi. Wszystko z góry wydawało się takie małe, a z racji tego, że pojechaliśmy tam wieczorem widok był zapierający dech w piersiach. Następnego dnia spełniło się moje dziecięce marzenie, a mianowicie pojechaliśmy do Disneyland'u. Zauważając bramę wejścia z autokaru wszyscy zaczęli piszczeć i skakać jak małe dzieci. Po przekroczeniu wejścia do parku nie mogłam uwierzyć, że dzieje się to naprawdę. Wszystko wokół było kolorowe i magiczne, po bajkowych uliczkach, gdzie spacerowały postacie z bajek rozchodziła się wesoła melodia przy której, każdy zamieniał się w malutkie dziecko. Zdążyłam przejechać się na większości kolejek i było cudownie. No dobrze już was nie zanudzam i teraz powstawiam kilka zdjęć.






















A może ktoś z was też był w Paryżu?






1 komentarz:

  1. Świetny post
    Paryż <3
    Zapraszam do mnie ;) http://ollallla12251997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń