niedziela, 24 listopada 2013

25 faktów o mnie

Jest to mój pierwszy post i chciałam podać wam 25 faktów o mnie, żebyście mnie lepiej poznali :) Zaczynamy :)

1. Mój ulubiony kolor to malinowy i pudrowy róż

2. Uwielbiam śpiewać, blogować i fotografować :)

3. Nie mam rodzeństwa :)

4. Kiedyś trenowałam pływanie, jednak teraz trenuję siatkówkę :)

5. Moje motto: " Przestań marzyć, zacznij działać"

6. Mam psa i kota :)

7. Moją ulubioną porą roku jest lato :)

8. Jestem directioner, selenator oraz arianator :)

9. Uwielbiam czytać książki.

10. Moją ulubioną książka są: "Igrzyska Śmierci" :)

11. Mam dwie prawdziwe przyjaciółki :)

12. Traktuję ludzi tak jak oni traktują mnie :)

13. Mam swój charakterek

14. Moją inspiracją jest Miley Cyrus, Ariana Grande, Selena Gomez oraz Demi Lovato

15. W przyszłości chciałabym zostać piosenkarką lub aktorką ale jeżeli by nie wyszło to psychologiem :)

16. Nie lubię horrorów, ale za to uwielbiam komedie

17. Moim ulubionym blogiem jest:  LUCY

18. Nie maluję się :)

19. W najbliższym czasie chciałabym zacząć nagrywać filmiki na YouTube :)

20. Lubię oglądać bajki i chyba będę to lubić do końca życia

21. Mam 165 cm :)

22. Jestem brunetką i mam brązowe oczy :)

23. Jeżeli przed spaniem nie posłucham muzyki to nie zasnę :)

24. Mój ulubiony przedmiot w szkole to język polski i język angielski :)

25. Nie lubię mojej klasy :)

 Mam nadzieję, że post wam się podobał i proszę o komentowanie :)


Jeżeli ktoś jest zainteresowany to tutaj jest mój tumblr:  KLIK
A tutaj mój ask: KLIK

5 komentarzy:

  1. heei !
    Ładne tło ;*
    Dodałam cie do kręgóww ! *o* POWODZENIAAA ! Będe cie odwiedzać i zobacze jak ci idzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję :) I zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć siostro x2 :D (Jestem lucynator i dorectioner ♥)
    dodaję cię do obserwowanych :D
    I zapraszam na mojego bloga : http://princessincrazylife.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo i chętnie wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń