piątek, 29 listopada 2013

Moja Idolka- Selena Gomez

Wystraczyło jej 25 minut, aby stać się moją idolką. Polegało to tylko na obejrzeniu odcinka z Sel (Czarodzieje z Waverly Place) i już wiedziałam, że jest ona moim wzorem do naśladowania. Kilka lat temu siadałam i oglądałam nowe odcinki ulubionego serialu, jednak gdy się skończył ostatni sezon pozostały mi tylko powtórki. Selenę cenię za to, że jest sobą i nie udaje nikogo. Pokazuje to co czuje, przede wszystkim na scenie. Nie wstydzi się tego. Według mnie jest najbardziej utalentowaną dziewczyną spośród tych wszystkich "gwiazd" i cieszę się, że mogę mieć tak cudowną idolkę. Wraz z nią przeżywam różne chwile, te lepsze i te gorsze również. Kiedy się śmieje, ja też jestem szczęśliwa, jednak kiedy jest jej smutno, może to dziwnie zabrzmi, ale chciałabym być wtedy obok niej i powiedzieć: "Nie przejmuj się. Masz mnie. Masz Selenators. Będzie lepiej. Pamiętaj kocham Cię." Moim największym marzeniem związanym z nią (oczywiście w miarę normalnym i do zrobienia) jest pójście na jej koncert. Marzę o tym od kilku lat i mam nadzieję, że nastanie dzień, w którym oznajmi, że przyjeżdża do Polski. Od razu mówię, że możecie szukać mnie w pierwszym rzędzie. Kocham ją za wszystko i zostanę do końca, bo jestem Selenator i nie wstydzę się tego.










PER-FECT

5 komentarzy:

  1. Świetny blog! Bardzo mi się tu podoba! Może wspólna obserwacja?
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Selenke i jest taka śliczna ♥ Świetny blog :* Pozdrawiam

    http://live-loove-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jakie milutkie komentarze :) Narazie mam tylko 3 obserwatorów, ale już was kocham i bardzo dziękuję :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :) Też lubię Selene Gomez :)
    Dlatego też obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do mnie :))
    Wikaaa-wika.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń