środa, 4 grudnia 2013

Moja Lista Prezentów

Hej kochani, a więc z tego co czytam, to dużo blogerek robi swoje świąteczne listy, więc postanowiłam również pokazać wam moją listę życzeń :) Być może, coś wam się spodoba i dopiszecie to do swoich list.

1. Perfumy Our Moment- One Direction


2. Balsam do ciała Our Moment- One Direction




3. Płyta Midnight Memories- One Direction 




4. Etui na telefon




5. Paletka błyszczyków





6. Książka "Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku"- Demi Lovato



Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku - Lovato Demi


To już moja cała lista prezentów :) Może ty przedstawisz mi kilka rzeczy ze swojej?

10 komentarzy:

  1. Ja na święta dostanę Midnight Memories :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też chcę etui <3 świetny blog !
    Obserwujemy ?

    ps. Klikniesz u mnie w linki persunmall ? Bardzo proszę ;*
    http://marttfashion.blogspot.com/2013/12/persunmall.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem spora ta lista;D

    obserwacja za obserwacje?:> daj mi znać jeśli tak!:)
    http://martulala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNA TEMATYKA BLOGA Wpadnij do mnie jeśli możesz skomentuj zaobserwuj a ja się napewno odwdzięczę!!!
    http://darka-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chciałbym ładne etui na telefon :)
    Obserwujemy ?:) agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny wygląd ! :) Fajny post! :) masz naprawde świetnego bloga ;-}
    bardzo fajnie piszesz.
    jestem pierwszy raz- więc co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie na blogu, abym mogła się odwdzięczyć :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję ;*
    ps. Zapraszam na nową notkę !

    OdpowiedzUsuń
  8. no całkiem niezłą masz tą listę :)
    Ja bym chciała dostać najnowszą płytę Little Mix "Salute", ale dostałam już rękawiczki i dwa sweterki. Może następnym razem lub jak coś to na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń