środa, 11 grudnia 2013

Pytania od was

A więc tak jak pisałam w poprzednim poście dziś zamierzam odpowiedzieć na wasze pytania, które wcześniej zadaliście mi w komentarzach. Bardzo dziękuję za wszystkie pytania i już zaczynam odpowiadać :)


Jacy są twoi ulubieni blogerzy?

Moimi ulubionymi blogerkami są:

Podoba mi się to, że posty są ciekawe, wyglądy piękne oraz to, że posty dodawane sa dosyć często :)


Ile czasu dziennie spędzasz przed komputerem?

To zależy, przede wszystkim od tego co robię. Jednak średnio jest to może 1,5 h dziennie :)


Skąd pomysł, że zaczniesz prowadzić bloga?

Hmmm od zawsze uwielbiałam pisać i przede wszystkim sprawia mi to ogromną przyjemność i chyba to jest najważniejsze bo bez tego blog nie ma sensu :)

Podoba ci się twój wygląd bloga?

Sądzę, że tak. Trochę czasu zajęło mi zrobienie go, ale jestem zadowolona z efektów :)

Zmieniłabyś coś w twoim blogu?

Na chwilę obecną chyba nie, podoba mi się tak jak jest i mam nadzieję, że wam też :)

Co byś zmieniła w swoim wyglądzie?

Wydaje mi się, że jest to pytanie odnośnie mnie, a nie bloga, a więc zmieniłabym moje włosy, których wprost nie cierpię i są dla mnie ogromnym problemem.

Jak masz na imię?

Agnieszka :)

Malujesz się?

Nie :) Mam ciemną oprawę oczu i gęste, czarne rzęsy, więc nie potrzeba mi jakichkolwiek poprawek w tych rejonach, co prawda czasami wyskakują mi jakieś pryszcze, ale nie tuszuję ich korektorem ani niczym takim, bo wtedy nie oddychają i pojawia się ich jeszcze więcej, a tego żadna z nas nie lubi :)

Jak ma na imię twoja najlepsza przyjaciółka?

Paulinka :)

Czy dobrze się uczysz?

Co roku mam czerwony pasek i średnią powyżej 5.40 także chyba dobrze się uczę :)

Jaki masz telefon?

Sony Ericsson Xperia Arc S :)

Jaką masz średnią?

Na koniec piątej klasy miałam 5.50 :)

Jaki film chcesz obejrzeć?

Igrzyska śmierci- W pierścieniu ognia :)

Co lubisz jeść?

Najbardziej lubię jeść owoce :)

Od kiedy jesteś Selenator, Arianator i Directioner?

Selenator- dwa lata
Arianator- trzy miesiące
Directioner- dwa lata

Kiedy masz urodziny?

31 marzec :)

Kim chciałabyś być w przyszłości?

Najbardziej chciałabym być piosenkarką, aktorką lub blogerką, jednak, jeżeli mowa o zwyczajnych zawodach to może fotografem lub lekarzem pediatrą ewentualnie psychologiem.

Co sądzisz o hejterach?

 Według mnie są to ludzie, którzy poprzez obrażanie drugiej osoby wyrażają swoją zazdrość.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

A więc odpowiedziałam na wszystkie wasze pytania :) Strasznie się cieszę, że mi je zadaliście i z tego co widzę to mojego bloga odwiedziło 500 osób! Strasznie wam za to dziękuję, no i jest jeszcze jedna rzecz o której w tak krótkim czasie nie śmiałam marzyć. Mam prawie 20 obserwatorów, jesteście cudowni i kocham was :)




4 komentarze:

  1. Świentnych odpowiedzi udzieliłaś :)
    Zazdroszcze 5.40 ja miałam 5.1 :<
    Co powiesz na obserwowanie?
    silence--of--the--mind.blogspot.com
    Ja juz zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie się czegoś o Tobie dowiedzieć :)
    może wspólna obserwacja ?? daj mi znać :)
    może chciałabyś zgarnąć świąteczny prezent? Rozdanie z Sammydress, sprawdź TUTAJ
    i byłabym bardzo wdzięczna gdybyś kliknęła w linki persunmall u mnie na blogu :)
    pozdrawiam!
    DOMINIKALICIOUS

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry post! *o*
    Hmm.. może obserwujemy? C:
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili,
    pozdrawiam! xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :)
    http://inspiracion24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń