sobota, 7 grudnia 2013

20 Faktów o mnie

1. Panicznie boję się krwi i na jej widok jest mi słabo.
2. Jestem Selenator, Arianator i Directioner.
3. Mam obsesję na punkcie błyszczyków, pomadek itp.
4. Jestem bardzo nieśmiała.
5. Moim ulubionym napojem na zimowe wieczory jest zdecydoawanie herbata z cytryną.
6. Mój ulubiony serial to Sam&Cat i Austin&Ally (tak wiem, jestem dziecinna)
7. Nienawidzę moich włosów. Nie podoba mi się kolor i to, że trzeba je myć codziennie.
8. Uwielbiam spać, a gdy się nie wyśpię to marudzę cały dzień.
9. Uwielbiam Demi Lovato i Miley Cyrus.
10. Moim blogowym marzeniem jest zdobycie 1000 obserwatorów.
11. Jestem straszną gadułą i jak już zacznę to tak szybko nie skończę.
12. Mam specyficzne poczucie humoru, które trzeba zrozumieć.
13. Najbardziej uwielbiam słodkie zapachy typu malina, arbuz i truskawka.
14. Moim ulubionym filmem jest Gdzie Jest Nemo i Uniwersytet Potworny (patrz na nawias w punkcie 6)
15. Kiedy mi coś nie wychodzi to się strasznie denerwuję.
16. Chciałabym niebieskie oczy, jednak wiem, że w połączeniu z moim kolorem włosów i typem urody wyglądałyby dosyć nieciekawie.
17. Przeraża mnie mój śmiech.
18. Nie lubię utrzymywać dłuższego kontaktu wzrokowego, ponieważ wtedy się peszę.
19. Boję się pająków, burzy i ciemności.
20. Staram sie cieszyć z małych rzeczy

No, więc dzisiejszy post dobiega końca jednak została jedna bardzo ważna sprawa, a właściwie to dwie mianowicie chcę wam ogromnie podziękować za 10 komentarzy pod poprzednim postem i aż 11 obserwatorów. Czuję, że w tak krótkim czasie moge śmiało nazwać to sukcesem. Jeszcze raz wielkie, wielkie dziękuję. Mam do ciebie prośbę. Chcesz mi pomóc? Jeżeli tak, to napisz 5 pytań skierowanych do mnie, a ja odpowiem na nie w następnym poście. Bardzo proszę o pomoc i pamiętaj to właśnie na ciebie liczę najbardziej :)

5 komentarzy:

  1. Świetny post :)
    1.Jacy są Twoi ulubieni blogerzy?
    2.Ile czasu dziennie spędzasz przed komputerem?
    3.Skąd pomysł, że zaczniesz prowadzić bloga?
    4.Podoba Ci się swój wygląd bloga?
    5.Zmieniłabyś coś w nim?
    Dziękuję za obserwację :* Będę komentować od dzisiaj każdy Twój post i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Co byś zmieniła w twoim wyglądzie?
    2.Jak masz na imię?
    3.Malujesz się?
    4.Jak ma na imię twoja najlepsza przyjaciółka?
    5.Czy dobrze się uczysz (tzn.masz pasek)?


    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie sa twoje ulubione blogi?
    Jaki masz tel?
    Jaką masz średnią?
    Jaki film chcesz obejrzec?
    Co lubisz jesc?
    blogbezdobrejnazwyxoxo.blogspot.com/ obserwacja za obs?

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwacja za obserwację? :)
    Ja już ;3
    www.cukiereek33.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne fakty ;d Obserwuję ;3
    1.Od kiedy jesteś Selenator , Arianator i Directioner ?
    2.Jak masz na imię ?
    3.Kiedy masz urodziny ?
    4.Kim chciałabys być w przyszłości ?
    5.Co sądzisz o hejterach ?
    http://daaria-daaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń