niedziela, 15 grudnia 2013

WINTER TAG

Jaki jest twój ulubiony napój, który pijesz w zimę?

Jest to zdecydowanie herbata z cytryną, to jest coś co tygryski lubią najbardziej :)

Jakich pomadek używasz na zimę?

Jest to balsam do ust EOS mam akurat summer fruit oraz uwielbiam BABY LIPS :)

 Co robisz w zimowy wieczór?

Najczęściej oglądam filmy lub czytam książki siedząc pod kocem i pijąc herbatkę :)

Kiedy zazwyczaj ubierasz choinkę na święta?

Razem z rodzicami ubieramy ją dzień przed Wigilią :)

Jakie masz ozdoby świąteczne w pokoju?

Nie ozdabiam mojego pokoju :) Jednak w tym roku planuję powiesić lampki, daje to niesamowity nastrój świąteczny :)

Za co lubisz zimę lub jej nie lubisz?

Uwielbiam zimę. Przede wszystkim kocham w niej puchaty jak chmurka śnieg, no i za święta oczywiście :)

Masz jakieś ulubione książki na zimowe wieczory?

Zmierzch i Igrzyska Śmierci, jednak nie sądzę, aby były one o tematyce świątecznej...

Co najchętniej nosisz w zimę?

Kocham cieplutkie sweterki :)


No i jest Winter TAG :)

Podobał Ci się post? Napisz to w komentarzu, a na pewno wywołasz u mnie uśmiech :)

Masz pomysł na posta? A może jest coś co chcesz zobaczyć na moim blogu? Jeżeli tak, to również odsyłam Cię do komentowania mojego bloga :) 

SPODZIEWAJCIE SIĘ NIESPODZIANKI ZA NIEDŁUGO :)

4 komentarze:

  1. też kocham herbatę z cytryną :D
    http://ruuciaa-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog <3
    Już zaobserwowałam i liczę na to samo :)
    http://kingusiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy pomysl na bloga podoba mi sie :)
    obserwuje i licze na to samo ;D
    http://music-of-omega.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń