sobota, 28 grudnia 2013

Ćwiczenia

Hej kochani :) Dawno tutaj nie wpadałam, być może dlatego, że całe te świąteczne przygotowania strasznie mnie pochłonęły. Wiadomo, że na wigilijnym stole stoi mnóstwo pyszności po które chętnie sięgamy, a z czym to się wiąże? Niestety z przybyciem wagi. Jakoś za ćwiczenia miałam wziąć się już dwa mięsiące temu, ale jednak codziennie mówiłam znane chyba wszystkim słowa "zacznę od jutra." Z racji tego iż strasznie mi się nudziło, zamiast siedzieć bezczynnie i wpatrywać się w sufit zaczęłam moje zmagania z utratą wagi. W internecie znalazłam wiele pozytywnych opini na temat "szóstki weidera" i stwierdziłam czemu nie. Muszę przyznać, że podczas robienia ćwiczeń trochę boli brzuch, ale spodziewałam się tego. Boję się jutrzejszych zakwasów... No cóż takie uroki odchudzania. "Chcesz być piękna musisz cierpieć." Po skończonym zestawie, który zawiera 6 weidera stwierdziłam, że porobię jeszcze trzydzieści brzuszków. Może przyśpieszy to moje efekty, jednak nie jestem pewna nawet w pięćdziesięciu procentach. Co do diety to nic specjalnego nie stosuję, oprócz tego, że zaprzestałam jeść słodycze, a kiedy nachodzi mnie na nie ochota, to sięgam po owiele bardziej urozmaicone witaminami, jabłko lub inny owoc, a no i oczywiście picie dużej ilości wody. Woda daje wiele właściwości miedzy innymi: nadaje skórze zdrowy wygląd, usuwa toksyny, zapobiega chorobom nerek, chroni przed nowotworami, reguluje temperaturę ciała oraz poprawia koncentrację i zdolności umysłowe. No dobrze ja już was nie zanudzam, i na koniec dodaję wam cały zestaw ćwiczeń szóstki weidera :)





Mam nadzieję, że post wam się podobał i proszę o komentarze :) Kocham was :)

5 komentarzy:

  1. Zostałaś nominowana do LBA ;*
    zapraszam na mój blog : http://juliestyle1.blogspot.com/
    Notka "Nominacje i konkurs" i dowiedz się więcej informacji w niej ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w ćwiczeniach <3

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w starcie wagi :)
    Ja w 6 weidera wytrzymałam do 16 dnia, ale w sumie jestem z siebie zadowolona, bo niektórzy rezygnują po tygodniu




    p.s. śliczny nagłówek




    skom? peach-please.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chce zacząć :)
    Obserwujemy ?
    http://maia-maj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dosłownie tak samo zaczynam ćwiczyć :D

    OdpowiedzUsuń