piątek, 3 stycznia 2014

Postanowienia Noworoczne

Hej kochani, a więc jak już wszyscy wiemy mamy rok 2014. Mam nadzieję, że ten rok będzie dla was jeszcze lepszy niż tamten i żeby wszystkie wasze marzenia się spełniły. Na dziś postanowiłam napisać posta o moich postanowieniach noworocznych. No to co, nie zanudzam was i zaczynam.


Przyłożyć się do nauki

W pierwszym semestrze zdarzyło mi się kilka trójek, choć dla niektórych to dobra ocena, dla mnie jest ona niedopuszczalna. Mówiłam sobie, że jakoś tam będzie, ale teraz wiem, że od tego co robię teraz, nawet w szkole podstawowej zależy kim będę w przyszłości. Dlatego w tym roku uczę się do kazdego sprawdzianu i postaram się aby były same piątki i szóstki.

Zadbać o bloga

Na samym początku, kiedy dodałam pierwszego posta, miałam zero obserwatorów i komentarzy. Powoli zaczynałam tracić chęć do tego wszystkiego, jednak nie poddałam się i nie żałuję. Mam już prawie trzydziestu obserwatorów i ponad 780 wyświetleń. Daje to ogromną motywację, a dziękować za to mogę tylko wam. Jednak mimo szkoły poprawię się i będę starała się dodawać dwa lub trzy posty tygodniowo. Mam nadzieję, że mi się uda.

Systematycznie ćwiczyć

W moim poprzednim poście mogliście zauważyć, że wzięłam się za ćwiczenia i mam nadzieję, że nie odpuszczę i będę walczyć o utratę wagi. Tak naprawdę wystarczy tylko motywacja, a wtedy każdy cel wydaje się łatwiejszy do osiągnięcia.

Częściej się uśmiechać

Dosyć często przyłapuję się na tym, że jestem w stosunku do innych nieco zbyt oschła. I dlatego postanowiłam zmienić się w milszą osobę. Wiadomo, że charakter bardzo ciężko zmienić, ale cóż trzeba próować.

Zacząć nagrywać filmiki na YouTube

Czytając blogi różnych blogerek zauważam, że większość z nich prowadzi kanały na YouTube i nagrywają różnego rodzaju filmiki. Po dłuższym zastanowieniu ja również bardzo chciałam robić coś takiego i mam w planach zacząć już w najbliższym czasie, więc szykujcie się.




No dobrze kochani dzisiejszy post dobiega już końca, ale na samym końcu chcę wam jeszcze raz bardzo serdecznie podziękować za tyle wyświetleń i te wszystkie miłe komentarze. Kocham was wszystkich i jesteście dla mnie ogromną motywacją. Zapomniałabym o jednym, jeżeli masz pomysł na post lub filmik to śmiało podaj swoje propozycje w komentarzu z góry dziękuję. Do napisania!

10 komentarzy:

  1. fajny blog aga ćwiczyć możemy razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA ! Więcej informacji tu --> http://byciastkoo.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award-4-nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre Twoje postanowienia pokrywają się z moimi :)
    Zapraszam !

    http://sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał ale masz śliczny blog.
    Bardzo mi się spodobał :*
    Zapraszam do mnie http://moment-foor-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne postanowienia dosłownie podobne do moich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny blog ;** Ciekawie piszesz :D Zapraszam do mnie i na mój konkurs http://juliestyle1.blogspot.com/ kom. za kom ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że wytrwasz w postanowieniach. Ja również jako postanowienie wzięłam sobie ćwiczenie i dobrze mi idzie. :P
    Obserwuję i zapraszam do mnie. :-) ]
    eustachowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zycze wytrwalosci z postanowieniami ;)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam w planach zacząć nagrywać na YT :)
    Bardzo ciekawy blog, obserwuje i zapraszam do siebie <3

    czarnakreska-barw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń