poniedziałek, 27 stycznia 2014

Przeprosiny/ Podziękowania/ Prośba

Hej kochani! Już na samym początku chcę was bardzo, ale to bardzo przeprosić za tak długą nieobecność. Była ona spowodowana przede wszystkim zepsutym laptopem, ale również brakiem weny, która mnie dopadła. Mam nadzieję, że się na mnie nie gniewacie i jakoś mi to wybaczycie. Na pocieszenie mam dla was niespodziankę, którą jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem postaram się zrealizować w najbliższym czasie. Bądźcie czujni! Teraz przechodzę do najbardziej wesołej części, a jest nią trzynaście komentarzy pod poprzednim postem i aż trzydzieści pięć obserwatorów. Jesteście niesamowici! Naprawdę, nie wiem jak mam wam dziękować aż uśmiech sam wkrada się na twarz :) Na sam koniec jeszcze raz chciałam przeprosić za brak weny i za to, że post nie jest zbyt ciekawy, ale być może to właśnie wy wiecie jak temu zaradzić, dlatego mam do was ogromną prośbę. Pomoglibyście mi się wyzbyć tego dziwnego uczucia pustki w głowie i napisalibyście mi jakieś ciekawe pomysły na posta, coś co chcielibyście zobaczyć tutaj, u mnie na blogu. Czekam na propozycje i pamiętajcie kocham was wszystkich :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz